Általános Szerződési Feltételek

1./ Általános rendelkezések

Jelen dokumentum a Címkepláza Kft. által működtetett www.cimkeplaza.hu webcímen elérhető online termékkatalógusban történő vásárlás feltételeit tartalmazza. A www.cimkeplaza.hu honlapon történő elektronikus rendelésleadással a jelen dokumentumban leírt feltételek szerint vásárlási szerződés jön létre a Címkepláza Kft. (továbbiakban Eladó) és a rendelést leadó magánszemély vagy cég (továbbiakban Megrendelő) között. A megrendelő, amikor regisztrál a cimkeplaza.hu honlapon, elfogadja a jelen Általános Szerződési Feltételeket (továbbiakban ÁSZF). Amennyiben megrendelője szeretne lenni a cimkeplaza.hu honlapon található online termékkatalógusunknak, olvassa el az ÁSZF-et és kizárólag abban az esetben vegye igénybe a megrendelési lehetőségeket, amennyiben minden pontjával egyetért, és kötelező érvényűnek tekinti magára nézve.

Az ÁSZF hatályba lépésének az ideje a hozzáférhetőség kezdete.

Az ÁSZF a Címkepláza Kft által, a www.cimkeplaza.hu honlapon nyújtott kereskedelmi szolgáltatásokat igénybe vevő ügyfél és a Címkepláza Kft. jogait és kötelezettségeit tartalmazza. A szerződés nyelve a magyar. A www.cimkeplaza.hu honlap üzemeltetője és a vevő között létrejött elektronikus szerződés
nem tekinthető írásba foglalt szerződésnek, és nem kerül iktatásra, így később papír alapon nem kereshető vissza, nem lehet hozzáférni. Az elektronikus szerződéseink magatartási kódexre nem utalnak. Az elektronikus kontraktusban, ill. a megkötés és a későbbi kapcsolattartás során használt nyelv a magyar. Az online termék-katalógus működésével, megrendelési és szállítási folyamatával kapcsolatos kérdéseit a „Kapcsolat” menüpontban található elérhetőségeinken teheti fel részünkre. Az ÁSZF minden olyan ügyletre kiterjed, amelyet a vevő a cimkeplaza.hu honlapon keresztül történő megrendeléssel kezdeményez. A szerződés ráutaló magatartással jön létre: regisztráció és/vagy bejelentkezés után vagy regisztráció nélkül a megrendelés elküldése a cimkeplaza.hu honlapon keresztül.

A megrendelés időpontja az az időpont, amikor a vevő a megrendelést a cimkeplaza.hu honlapon keresztül eljuttatja a Címkepláza Kft-nek. A megrendelés akkor lép életbe, amikor a Címkepláza Kft. a megrendelést e-mailben, faxon vagy telefonon visszaigazolja. A cimkeplaza.hu honlap rendszerének automata visszaigazolása nem egyenértékű a fent említett visszaigazolással! A szerződés teljesítése a termékek átvételekor történik meg.

A Címkepláza Kft fenntartja magának a jogot, hogy a jelen szerződési feltételeket módosítsa. Ezen változások automatikusan kötelező érvényűek lesznek a Megrendelőre. Megrendelő tudomásul veszi, hogy az itt leírtak be nem tartásával szerződésszegést követ el, melyért jogi felelősséggel tartozik. Megrendelő vállalja, hogy az általa jóváhagyott rendelésekben megrendelt árut tartalmazó küldemény átvételéről és kifizetéséről gondoskodik a választott szállítási és fizetési módnak megfelelően. Amennyiben a küldemény kézbesítése Megrendelő hibájából meghiúsul, az ebből eredő többletköltségeket Megrendelő megtéríti Eladó számára. Eladó kijelenti, hogy az elektronikus úton történő értékesítéshez és az ehhez kapcsolódó csomagküldő tevékenységhez szükséges, a jogszabályban előírt feltételeknek megfelel. Eladó, interneten keresztül elektronikus úton a www.cimkeplaza.hu honlapon keresztül, illetve személyesen az üzlethelyiségben értékesít. Az üzlet címe: 1135 Budapest, Szent László út 71. A-B. épület, földszint 4. üzlet, mely megegyezik Eladó telephelyének címével. Nyitva tartási ideje a honlap „Kapcsolat” menüpontjában megadottak szerint érvényes. A www.cimkeplaza.hu honlapon mindenki adhat le megrendelést, aki nagykorú. A www.cimkeplaza.hu honlapon történő vásárláshoz regisztráció szükséges. Ön a regisztrációval elismeri, hogy a jelen Általános Szerződési Feltételeket elolvasta, és az abban foglaltakkal egyetért. Megrendelés leadása regisztrációt és/vagy belépést követően történhet a honlap online termék-katalógusának rendelés-leadási funkciójának segítségével, pontosabban a „Kosár”-ba gyűjtött, megrendelt tételek elküldésével. A határidőket a visszaigazolásban közli az Eladó, amely visszaigazolás nem azonos a rendszer által küldött automatikus visszaigazolással. A „Kapcsolat” menüpontban megtalálható az Eladó elérhetősége, amely elérhetőségen keresztül a Megrendelő jelezheti szavatossági igényeit, egyéb kifogásait, vagy kérhet információt valamely termékről vagy megrendelésről. A Címkepláza Kft-nél nemcsak a honlapon keresztül van lehetőség vásárolni. A Megrendelő vásárolhat személyesen kis- és nagykereskedelmi üzletünkben, rendelést leadhat a honlaptól független módon, azaz telefonon, faxon és e-mailben is, azonban ezen utóbbi vásárlási módozatokra (mivel nem a www.cimkeplaza.hu honlapon keresztüli, regisztráció utáni
vásárlási módozatok, azaz nem online vásárlás) a jelen ÁSZF nem vonatkozik! A jelen általános szerződési feltételekben nem szabályozott kérdésekben a polgári törvénykönyv, a távollevők között kötött szerződésekről szóló 17/1999 (II.5.) kormányrendelet, és az elektronikus kereskedelmi szolgáltatások, valamint az információs társadalommal összefüggő szolgáltatások egyes kérdéseiről szóló 2001. évi CVIII.tv. Rendelkezései az irányadók.

2./ Üzemeltető adatai, cégadatok

Cégnév: Címkepláza Kft.
Székhely: 2045 Törökbálint, Csiri u. 2/a.
Fióktelep, kis- és nagykereskedelmi üzlet: 1135 Budapest, Szent László út 71. A-B. épület, földszint 4. üzlet.
Üzlet nyitva tartása: hétfőtől csütörtökig 9 30 – 15 00 –ig.
Honlap és online termékkatalógus árajánlat-kérési és/vagy megrendelési lehetőséggel: www.cimkeplaza.hu
Adószám: 23038312-2-13
Cégjegyzékszám: Cg.13-09-142311
Cégjegyzéket vezető bíróság: Pest Megyei Bíróság, mint Cégbíróság
Email: info [kukac] cimkeplaza [pont] hu
Kapcsolattartó neve: Bugsch Gábor
Kapcsolattartó telefonszáma: 00 36 30 234 5151

A Budapest XIII. kerület Polgármesteri Hivatal jegyzője által kiadott igazolás szerint a
Címkepláza Kft. (Ügyiratszám: I/4689/3/2016.) XIII/12611/2016/B nyilvántartási szám alatt
kis- és nagykereskedelmi tevékenységet folytathat a 1135 Budapest, Szent László út 71. A-B
Fsz. 4. szám alatti bérelt üzlethelységben.

3./ Termék kínálat, termék kategóriák

A megjelenített termékeket a Címkepláza Kft-nél nemcsak a www.cimkeplaza.hu honlapon keresztül van lehetőség vásárolni. Ön vásárolhat személyesen kis- és nagykereskedelmi üzletünkben, amelynek címét, elérhetőségeit, nyitva tartási idejét a „Kapcsolat” menüpontban találja meg.

A termékek menüpontban található termékkategóriák segítségével egy adott termékcsoportot (más néven termék alkategóriát) érhet el. A termékcsoportokon keresztül eljuthat egy szűkebb terméklistára, ahol egy Ön által kiválasztott termékről informálódhat, részletes leírást, fényképeket, árakat láthat és akár közvetlenül meg is rendelheti azt. Egyes termékkategóriák esetén (ahol nincs termékcsoport vagy más néven termék alkategória) azonnal az adott, szűkebb terméklistához lehet eljutni.

Az árváltoztatás jogát fenntartjuk! A megrendelt terméket a megrendelés időpontjában meghatározott áron garantáljuk. Az esetleges elírásokért, hibákért, téves adatokért semmilyen felelősséget nem vállalunk.

Mivel a megjelenített termék képek illusztrációként szerepelnek, ezért eltérhetnek a valóságtól, illetve a termékoldalakon található fotóknál színeltérések, méretbeli arány eltérések, minta eltérések előfordulnak, amelyekért felelősséget nem vállalunk.

A kínált termékek az alábbiak szerint kategorizálhatóak:

  • Címkék, ruhacímkék
  • Divatáru címkézési kellékei
  • Csomagoló tasakok, zacskók
  • Műanyag reklámtáskák
  • Papírtáskák
  • Egyéb tasakok, zacskók, dobozok
  • Jelöléstechnikai termékek

 

Mivel termékeinket nem a fogyasztói piacra értékesítjük, hanem nagykereskedelmi tevékenység keretein belül üzleti célra, illetve a szervezeti piacra (termékeink: ipari termeléshez és kereskedelmi tevékenységhez szükséges alapanyagok és csomagolószerek), ezért a honlapunkon feltüntetett árak nettó eladási árak, amelyek mellé minden esetben feltüntetjük, hogy „+ÁFA”. Az összes termékünkre az ÁFA mértéke 2011. január 1-től 27%.

Az árak nem tartalmazzák a szállítás díját.

Csomagolási költség nem kerül felszámításra.

Azon árucikkek esetében, melyek nem Eladó raktárkészletén vannak, nincs pontos készlet-nyilvántartási adat. Ennek értelmében csak a beszállítónak továbbított rendelést követően kap Eladó tájékoztató információkat a raktárkészlet mennyiségéről. Készlethiány esetén Eladó fenntartja a jogot Megrendelővel előzetes egyeztetést követően a megrendelés visszautasítására, illetve a szállítási határidő meghosszabbításra.

4./ A megrendelés folyamata, menete és a vásárlás feltételei az interneten történő megrendelés esetén

Rendelési információk

A Címkepláza Kft-nél nemcsak a honlapon keresztül van lehetőség vásárolni. A Megrendelő vásárolhat személyesen kis- és nagykereskedelmi üzletünkben, rendelést leadhat a honlaptól független módon is, azaz telefonon, faxon és e-mailben is, azonban ezen utóbbi vásárlási módozatokra (mivel nem a www.cimkeplaza.hu honlapon keresztüli, regisztráció utáni vásárlási módozatok, azaz nem online vásárlás) a jelen ÁSZF nem vonatkozik!
A honlapon keresztül azonban csak regisztráció és bejelentkezés után lehet vásárolni.

A megrendelések feldolgozása

A megrendelések feldolgozása hétfői, keddi, szerdai és csütörtöki munkanapokon történik 12:00 óráig.
A megrendelés feldolgozásaként megjelölt időpontokon kívül is van lehetőség a megrendelés leadására, amennyiben az a munkaidő lejárta után történik, az azt követő napon kerül feldolgozásra.

Ügyfélszolgálatunk minden esetben telefonon vagy e-mailben visszaigazolja, hogy mikor tudja teljesíteni a megrendelését. Általános teljesítési határidő, a készletről kapható áruk esetében a visszaigazolástól számított átlagosan 2-8 munkanapon belül. Készlethiány esetén max. 30 nap.
A nem készletről kapható, hanem egyedi, illetve egyedileg emblémázott termékek határideje ettől eltér, a határidő minden esetben egyedi, amelyet pontosan a Megrendelő részére küldött árajánlatban közlünk.

A termékek adatlapján megjelenített képek eltérhetnek a valóságostól, bizonyos esetekben illusztrációként szerepelnek. Cégünk nem vállal felelősséget az esetleges technikai ismertetők a beszállító, vagy rajta kívül álló okok miatt történő előzetes bejelentés nélküli változása miatt.
Fenntartjuk a jogot a már visszaigazolt megrendelések visszautasítására részben, vagy teljes egészben. Részben történő teljesítés kizárólag a megrendelővel történő egyeztetést követően kerülhet sor!

Rendelés menete

1. Megrendelés regisztráció és bejelentkezéssel: amennyiben még nem regisztrált, kérjük, regisztráljon a jobb oldalon található Bejelentkezés/regisztráció gombra kattintva. Regisztráció nélkül is vásárolhat.
Vigyázzon az adatok helyességére, különösképpen a telefonszám és az e-mail cím pontos megadására, ugyanis ezek hiányában meghiúsulhat a kapcsolatfelvétel és megrendelés teljesítése. Cég vagy egyéni vállalkozás esetében az adószám megadása kötelező, ellenkező esetben cég esetén nem tudjuk teljesíteni a megrendelést, egyéni vállalkozás esetén pedig az adószám nélküli megrendelés magánvásárlásnak minősül és a számla elszámolásra és áfa visszaigénylésre nem lesz alkalmas! Az e-mailben történő visszaigazolás kézbesítésének hiányát okozhatja a rosszul megadott e-mail cím vagy a postafiókjához tartozó tárhely telitettsége.
Bejelentkezett felhasználóként a „profiladatok”-ra kattintva bármikor módosíthatja adatait (név, e-mail cím, telefonszám, számlázási név és cím stb), jelszavát vagy törölheti regisztrációját.

2. A megrendelni kívánt termékeket helyezze a Kosárba oly módon, hogy az adott terméknél adja meg a db-számot és klikkeljen a „Megrendelem” gombra. Vigyázzon a mennyiségi egység megadására azoknál a termékeknél, ahol a termékleírásban meg van adva a csomagolási egység vagy kiszerés, amekkora mennyiségi egységenként rendelhető a termék.
A vásárlás többi termékek hasonló módon történő kiválasztásával folytatódhat, így a kosárban több termék is szerepelhet. Ha valamelyik terméket törölni szeretné a kosárból, akkor a kosárban a termék megnevezése melletti kis piros x-re klikkelve megteheti azt.

3. A Kosárban kiválaszthatja, hogy üzletünkben személyesen vagy postai utánvéttel szeretné átvenni, illetve megadhatja a postázási címet. A „Megjegyzés” rovatába írhat bármilyen észrevételt, kérést.

4.  Megrendelés gombra klikkelve küldheti el a megrendelést.
5. A www.cimkeplaza.hu rendszertől automatikus visszaigazolást kap.

6. A megrendelése onnantól érvényes, hogy a fentiek után telefonon vagy e-mailen felvesszük Önnel a kapcsolatot, pontosítjuk az adatokat, illetve visszaigazoljuk a rendelését! (az 5-ös pontban említett automatikus visszaigazolás nem egyenértékű a 6-os pontban található megrendelést véglegesítő, pontosító visszaigazolással!)

Szállítási mód:
Személyes átvétel budapesti üzletünkben vagy utánvétes postai úton a Magyar Posta Zrt. szolgáltatásával.

Üzletünk címe és nyitvatartási ideje a Kapcsolat menüpontban található.

Fizetési mód és szállítási díjszabás:
Az áru személyes, budapesti üzletünkben történő átvétele esetén készpénz vagy bankkártya, illetve posta szállítási esetén utánvét.

Postai utánvétes szállítás esetén megrendeléseit a Magyar Posta Zrt. szállítja ki. A csomagok kézbesítése munkanapokon történik. A kiszállítás munkanapokon történik, a pontos idő intervallumot kizárólag a helyi postafiók tudja közölni. Amennyiben nem tartózkodnak a megadott címen, a Magyar Posta értesítőt hagy a címen, amellyel címhez területileg tartozó postafiókban, az őrzési időn belül átvehető. Az őrzési időt a Magyar Posta dolgozója ráírja az értesítőre.
Az át nem vett csomagok költségét a megrendelőre terheljük.

Utánvétes postai szállítás esetén a megrendelt terméket a postai dolgozónak kell fizetni.
A fizetendő végösszeg a következőekből adódik össze: a visszaigazolt megrendelési összeg és az utánvétes szállítási díj végösszege.

Az utánvétes szállítási díjak a Magyar Posta díjszabásának figyelembevételével kerültek kialakításra. A díj függ a megrendelt áruk nettó végösszegétől:

Utánvétes díjak a megrendelt áruk nettó végösszegétől függően:

Nettó 0 – 9 999 Ft között – 2193 Ft+áfa (bruttó 2785 Ft)
Nettó 10 000 Ft felett  – 2890 Ft+áfa (bruttó 3670 Ft)

*A szállítási díjak esetenként eltérhetnek az itt feltüntetettektől. A pontos szállítási díjakat a kosár oldalon tekintheti meg.


Az utánvétes postai csomagok tömege maximum 40 kg lehet, ezért amennyiben a megrendelt áruk tömege több mint 40 kg, akkor kettő vagy több csomagban elosztva tudjuk elküldeni, természetesen mindegyik csomagra számolva postai utánvétes díjat a fenti díjtáblázat szerint.

A számlát a csomag tartalmazza. A számla tartalmazza a továbbszámlázott postaköltséget is.

Kérjük a csomagot kézbesítéskor a futár előtt szíveskedjék megvizsgálni, és esetlegesen a termékeken észlelt sérülés esetén kérje jegyzőkönyv felvételét és ne vegye át a csomagot.

Utólagos, jegyzőkönyv nélküli reklamációt nem áll módunkban elfogadni! Felhívás a csomagok átvételével kapcsolatosan

Kizárólag abban az esetben rendelje meg a kívánt termékeket, amennyiben a csomag átvételekor ki tudja fizetni annak díját a futárnak! Át nem vett, visszaküldött csomagok esetén a visszaszállítás díját a megrendelőre terheljük. Hibás termék esetén 14 napos elállási jog érvényes minden vásárlónkra abban az esetben, ha a terméke(ke)t hiánytalanul, sérülés mentesen küldi vissza címünkre. A visszaküldés postaköltségét a vásárló köteles megfizetni.

5./ Garancia, elállás, termékcsere, törvényi szabályozás

Jótállás (Garancia) (151/2003. (IX. 22.) Korm. rendelet)
A jótállás ideje a vásárlástól számított 12 hónap. A fogyasztói szerződés keretében érvényesített szavatossági és jótállási igényekre a 49/2003. (VII.30) GKM jogszabályban és a 151/2003. (IX. 22.) Korm. rendeletben foglaltakat kell figyelembe venni. Az eladó arra vállal kötelezettséget, hogy a jogszabályban vagy az általa meghatározott idő alatt a termék hibátlanul fog működni. Csak akkor mentesül a felelősség alól, ha bizonyítani tudja, hogy a vásárló rendellenesen használta a terméket, illetve a termék valamilyen külső behatás következtében romlott el.

Jótállás csak tartós használati cikkekre, például mosógépre, számítógépre, tv-re vagy, hogy a mi termékkörünkből is legyen példa, például árazó-gépre vonatkozik!

A számla egyben jótállási jegyként is szolgál, külön jótállási jegyet nem adunk. A garanciális igény nem érvényesíthető a nem rendeltetésszerű használatból eredő meghibásodásokra illetve sérülésekre. A garanciális ügyintézés további részleteire a PTK-ban, a 49/2003. (VII. 30.) GKM rendeletben, illetve a 151/2003 (IX. 22.) Korm. rendeletben foglaltak az irányadók.

Reklamáció esetén kérjük, jelentkezzen a 06-1-7800-715 telefonszámon vagy az info@cimkeplaza.hu e-mailcímen.

A termék cseréje

Ha a termék a vásárlásától számított 3 napon belül meghibásodott, a vásárló kívánságára azt azonos típusú új termékre kell kicserélni. Ha cserére nincs lehetőség, a vásárló választása szerint a termék visszaszolgáltatásával egyidejűleg a vételárat vissza kell fizetni, vagy a vétel-árkülönbözet elszámolása mellett más típusú terméket kell részére kiadni. Ezt a fogyasztó dönti el. A 3 napos cseregarancia nem a termék azonnali cseréjét jelenti! Egyes esetekben nem lehet azonnal megállapítani, hogy a termék valóban hibás. Ez esetben a garanciális szerviz 1-2 munkanapon belül megvizsgálja a terméket, majd a vásárló a következők közül választhat:
Termék cseréje
A termék árának visszafizetése
A termék árának levásárlása más termékekre

Egyéb törvényi szabályozások:

Szavatosság: 49/2003. (VII. 30.) GKM rendelet
Távollévők közötti szerződések: 17/1999. (II. 5.) Korm. rendelet
Szavatosságra és jótállásra vonatkozó szabályok: 1959. évi IV. törvény

Elállás joga (17/1999. (II. 5.) Kormányrendelet)

A hivatalos jogszabályok (A távollévők között kötött szerződésekről szóló 17/1999. (II.5.) Kormányrendelet 4.§ és 5.§) szerint az interneten vásárolt árucikkek esetén a vevő a

szerződéstől az áru kézhezvételét követő nyolc napon belül indoklás nélkül elállhat. Ebben az esetben az eladó a kifizetett vételárat legkésőbb a visszaszolgáltatást követő harminc napon belül visszatéríti átutalással. A 8 napos elállási jog személyes áruátvétel esetén nem érvényesíthető. Az árucikk csak az eredeti csomagolásban és az eredeti okmányokkal együtt szolgáltatható vissza!

Az eladó a termék visszaérkezését követően a kormányrendelet értelmében haladéktalanul, de legkésőbb 30 napon belül visszatéríti a termék vételárát a fogyasztó részére.

Jelen tájékoztató hiányában jogosult a vevő három hónap elteltéig gyakorolni az elállási jogát.
Az elállási jog gyakorlása esetén a vevőt a termék visszajuttatásának költségén kívül más
költség nem terheli, az eladó azonban követelheti a nem rendeltetésszerű használatból adódó anyagi kár megtérítését.

Amennyiben az árucikket üzembe helyezték, sérült, vagy viseltes állapotban van, az eladó kérheti az áru nem rendeltetésszerű használatából eredő kárának megtérítését, illetve megtagadhatja az áru visszavásárlását. Az adott árucikk díjmentes cseréje csak abban az esetben lehetséges, ha a gyári csomagolásban található kiegészítők, tartozékok, dokumentációk, és azok csomagolása ép és bontatlan állapotban van.

Bizonyos esetekben azonban nem illeti meg a vevőt az elállási jog (lásd: 17/1999 (II.5.) Kormányrendelet 5.§).

Ilyen esetek például az alábbiak:

Olyan termék esetén, melynek ára az eladó által nem irányítható pénzpiaci mozgások, ingadozásoktól függ.

Kifejezetten a vevő kérésére, az ő által szabott igények alapján egyedi kérésének megfelelően került előállításra (termékeink jelentős része ilyen!), illetve gyorsan romló élelmiszerek esetén.

Hang, illetve kép, vagy szoftver esetén, ha a csomagolását felbontotta.

A fentieknek megfelelően olyan termékek és szolgáltatások esetén, amelyek a Megrendelő külön kívánságára egyedileg kerülnek legyártásra vagy importálásra, nem érvényesíthető a vásárlástól való elállás joga. Ebbe a körbe tartoznak az egyedi grafikával ellátott eszközök, csomagolószerek, egyedi címkék és nyomdai munkák és a külön rendelésre importált, egyedi grafikájú termékek.

Kivonat a 17/1999. (II. 5.) Korm. rendelet a távollevők között kötött szerződésekről szóló törvényből:

4. § (1) A fogyasztó a szerződéstől nyolc munkanapon belül indokolás nélkül elállhat. (2) A fogyasztó az (1) bekezdés szerinti elállási jogát
a) termék értékesítésére irányuló szerződés esetében a termék kézhezvételének napjától, ha eddig az időpontig nem kapta meg a 3. § szerinti írásbeli megerősítést, ennek kézhezvételétől számított nyolc munkanap elteltéig, legfeljebb azonban a termék kézhezvételének napjától számított három hónap elteltéig, b) szolgáltatás nyújtására irányuló szerződés

esetében a szerződéskötés napjától, ha eddig az időpontig nem kapta meg a
3. § szerinti írásbeli megerősítést, ennek kézhezvételétől számított nyolc munkanap elteltéig, legfeljebb azonban a szerződéskötés napjától számított három hónap elteltéig gyakorolhatja.

(3) Ha a 3. § szerinti írásbeli megerősítés kézhezvételére – a (2) bekezdés a) pontja szerinti esetben – a termék kézhezvételének napjától, illetve – a (2) bekezdés b) pontja szerinti esetben – a szerződéskötés napjától számított három hónapon belül kerül sor, ettől az időponttól számított nyolc munkanap elteltéig a fogyasztó akkor is elállhat, ha a termék kézhezvételétől, illetve a szerződéskötés napjától számított három hónapból kevesebb, mint nyolc munkanap van hátra. (4)

Írásban történő elállás esetén azt határidőben érvényesítettnek kell tekinteni, ha a fogyasztó nyilatkozatát a határidő lejárta előtt elküldi. (5) A vállalkozás köteles a fogyasztó által kifizetett összeget haladéktalanul, de legkésőbb az elállást követő harminc napon belül visszatéríteni. (6) A fogyasztó viseli az elállási jog gyakorlása miatt a termék visszaszolgáltatásával kapcsolatban felmerült költségeket. A fogyasztót ezen felül egyéb költség nem terheli. A vállalkozás azonban követelheti a termék nem rendeltetésszerű használatából eredő kárának megtérítését. 5. § A felek eltérő megállapodása hiányában a fogyasztó nem gyakorolhatja a 4. § szerinti elállási jogot: a) szolgáltatás nyújtására vonatkozó szerződés esetében, ha az elállási határidő lejárta előtt a vállalkozás a teljesítést a fogyasztó beleegyezésével megkezdte; b) olyan termék értékesítése, illetve szolgáltatás nyújtása esetében, amelynek ára, illetve díja a pénzpiac értékesítő által nem irányítható ingadozásától függ; c) olyan termék értékesítése esetében, amely a fogyasztó személyéhez kötött, illetve amelyet a fogyasztó utasításai alapján vagy kifejezett kérésére állítottak elő, vagy amely természeténél fogva nem szolgáltatható vissza vagy gyorsan romlandó; d) hang-, illetve képfelvétel, valamint számítógépi szoftver példányára vonatkozó szerződés esetében, ha a csomagolást a fogyasztó felbontotta; e) hírlap, folyóirat és időszaki lap értékesítésére vonatkozó szerződés esetében; f) szerencsejáték-szerződés esetében.

Elállási jog gyakorlásának menete

Amennyiben élni szeretne elállási jogával annak jelzését megteheti a megadott elérhetőségeink valamelyikén írásban, vagy telefonon. Postai úton írásban történő jelzés alkalmával a postára adás időpontját vesszük figyelembe, telefonon történő jelzés alkalmával pedig a telefonon történő jelzését. Postai úton történő jelzés esetén feltétlenül ajánlott küldeményként adja fel jelzését, így tudja igazolni a postára adás dátumát.

A megrendelt terméket postai úton, vagy futárszolgálat segítségéve juttassa vissza a cégünk címére. Fontos, hogy a termék visszaszolgáltatásával kapcsolatban felmerült költségek a Vásárlót terhelik, a portósan (utánvéttel) küldött csomagokat cégünknek nem áll módjában átvenni! Kiemelten ügyeljen a termék rendeltetéssz erű használatára, ugyanis a nem rendeltetésszerű használatából eredő károknak megtérítése a Vásárlót terheli! A csomag cégünkhöz történő beérkezését követően, videó kamerával rögzítésre kerül a csomag kibontása, illetve a visszaküldött termék megvizsgálása. Erre az esetleges későbbiekben történő félreértések elkerülése végett van szükség. (például, hogy a visszaküldött termék sérült, vagy hiányos volt) A termék visszaérkezését követő harminc napon belül a Címkepláza Kft. visszatéríti a termék vételárát.

6./ Adatkezelés

Az online termékkatalógus használata során a Címkepláza Kft. részére rendelkezésére bocsátott személyes adatokat bizalmasan kezeli, és nem adja ki további fél számára, kivéve abban az esetben amennyiben az a Címkepláza Kft. alvállalkozója. (Pl: Futárszolgáltat, a megrendelés kézbesítéséhez). A honlap böngészése folyamán technikai információk kerülnek rögzítése statisztikai célokból. (IP cím, látogatás időtartama, stb).

Ezen adatokat a Címkepláza Kft. kizárólag jogilag hitelesen indokolt, és alátámasztott esetben adja át a hatóságok részére. A szolgáltatás igénybevételéhez cookie-k engedélyezése szükséges. Amennyiben nem szeretné engedélyezni a cookie-k használatát, letilthatja a böngészője beállításaiban. Cookie -k tiltása esetén a szolgáltatás bizonyos elemei csak részben, vagy egyáltalán nem használhatóak. A cookie egy olyan fájl, amelyet a szerver küld a felhasználó böngészőjének, és amelyet a felhasználó számítógépe tárol. A cookie-ban személyes adat nem kerül tárolásra. A megrendelés folyamán rögzített adatokat a Címkepláza Kft. a megrendelés teljesítéséhez használja fel. Az egyes informatikai rendszerek által, a honlap oldalain leadott megrendelésből készült számla adatai a rendelés leadása folyamán magadott adatokkal rögzítésre, és tárolásra kerülnek a hatályos számviteli törvényben meghatározott időszakra.

Záró rendelkezések

A jelen általános szerződési feltételekben nem szabályozott kérdésekben a polgári törvénykönyv, a távollevők között kötött szerződésekről szóló
17/1999 (II.5.) kormányrendelet, és az elektronikus kereskedelmi szolgáltatások, valamint az információs társadalommal összefüggő szolgáltatások egyes kérdéseiről szóló 2001. évi CVIII. tv. rendelkezései az irányadók.

A honlap oldalainak böngészésével, továbbá megrendelésének rögzítésével elfogadja a Címkepláza Kft általános szerződési feltételeit, továbbá adatkezelési elveit.

Kosár
Bejelentkezés

Még nincs fiókod?

Mi is sütiket használunk a felhasználóiélmény javítása érdekében. A weboldal böngészésével Ön hozzájárul a cookie-k használatához.
Webáruház
0 termék Kosár
Fiókom

AJÁNLATKÉRÉS