A ma forgalomban lévő papírtáskák több előnye közül az egyik legfontosabb a cégek, vállalkozások számára a rendkívül jól kiaknázható marketing célokra való felhasználhatóságuk.
Nem is olyan rég hazánkban a papírtáska még meglehetősen ritkaságnak számított, de széleskörű elterjedése óta nagyon sokan megszerették, egyre többen használják egyrészt praktikus volta miatt, másrészt a környezetbarát anyagból való készítése okán is divatos terméknek számít a felhasználók körében.
Ráadásul a rajtuk elhelyezett reklámok nemhogy taszító hatást nem váltanak ki, hanem még szeretik is azokat.
Papírtáska mint marketing eszköz
A nyomtatott papírtáskák rendkívül gazdaságos, és ehhez képest mégis nagy marketing hatékonysággal rendelkező eszközök. Számtalan célra fel lehet használni, céges ajándékok adhatók át vele, bármilyen reklám, vagy népszerűsítő rendezvény elmaradhatatlan kelléke, de bármilyen szolgáltatásokkal foglalkozó, termékeket forgalmazó cég, vagy vállalkozás leggyorsabban megtérülő reklám beruházása lehet, ha minden ügyfele, vásárlója részére ajándékoz egy saját emblémával ellátott papírtáskát.
Mivel éri el a papírtáska ezeket a pozitív hatásokat?
Egyrészt az előállítási költségek nagyon alacsonyak, a cégnek lényegében a reklámmal kapcsolatban csak ezeket a költségeket kell megfizetnie, hiszen a reklámtevékenység elvégzését már az ügyfelek, vásárlók végzik el, miközben mindenhová magukkal viszik az ajándékba ingyenesen kapott reklám táskákat.

A szintén gazdaságosnak mondható szórólapokkal szemben, amelyek túlnyomó része alapból a kukákban köt ki, a papírtáskákat szívesen hordják magukkal a használóik, és minél jobb minőségűek, annál hosszabb ideig.
(tovább…)